Treceți la conținutul principal

Repertoire

Oratorio:
J. S. Bach: Magnificat in D major, BWV 243
J. Brahms: Ein Deutches Requiem
G. Fauré: Requiem
G. F. Händel: Gloria in Excelsis Deo
                      Messiah
W. A. Mozart: Exultate, Jubilate! K 165
                       Missa in c moll K 427
C. Orff: Carmina Burana
G. B Pergolesi: Stabat Mater
A. Vivaldi: Gloria

Chamber music
G. F. Händel: Neun Deutschen Arien (HWV 202–210)
F. Ph. Rameau: Diane et Actéon
A Vivaldi: all'ombra di sospetto RV 678
G. Verdi: Composizioni da camera


Arias
Oratorio
J.S. Bach – Weichnachts Oratorium - Echo Arie
                - Cantata No. 21 - Seufzer, Trännen
                - Matthäus Passion – Aus Liebe
                - Pfingstkantate: Mein gläubiges Herze
G. Fauré: Cantique
J. Haydn:  Die Jahreszeiten (The Seasons) –  Welche Labung für die Sinne (Hanne)
                  Schöpfung  - Gabriel’s arias
G. F. Händel: Josua – O hätt ich Jubals Harf
A. Honegger: Le Roi David  - Ah, si j’avais des ailes de colombe
G. Rossini: Stabat Mater

Opera
V. Bellini: I Puritani –  Qui la voce …vien diletto (Elvira)
L. Bernstein: Westside Story – I feel pretty (Maria)
G. Charpentier: Louise –  Depuis le jour (Louise)
G. Donizetti: Linda di Chamounix –  O luce di quest'anima (Linda)
                       Don Pasquale –  Quel guardo il cavaliere (Norinna)
                      Lucia di Lammermoor – Regnava nel silenzio
                                                          Mad scene (Lucia)
Ch. Gounod: Romeo et Juliette –  Je veux vivre (Juliette)
G. Menotti: The Telephone –  Hello, hello (Lucy)
W. A. Mozart: Don Giovanni – Batti, batti, o bel Masetto
                                                  Vedrai carino (Zerlina)
                                                 Duet Don Giovanni – Zerlina
                       Le Nozze di Figaro: Giunse alfin il momento  (Susanna)
                                                Duet Susanna - Marcelina
                                                Duet Susanna – Countess
                      Cossi fan tutte: Una donna a quindici anni (Despina)
                                               Terzetto: Soave si al vento
                       Die Entführung aus dem Serail: Durch Zärtlichkeit (Blondchen)
                                                                       Ach, ich liebte,
                                                                       Martern aller Arten (Konstanze)
                         Die Zauberflötte:  Ach,ich fühl's (Pamina)
J. Offenbach: Des Cotes d’ Hoffmann –  Les oiseaux  dans la charmille (Olympia)
                                                              Barcarole
G. Puccini: Gianni Schichi –  O mio babbino caro (Lauretta)
                  Turandot – Signore ascolta (Liu)
G. Rossini: Il Barbiere di Siviglia:  Una voce pocco fa (Rosina)
G. Verdi: Rigoletto – Gualtier Maldecaro nome (Gilda)
                                Quartetto         
                  I Vespri Siciliani – Merce dilette amiche (Elena)

Lied (Songs)

B. Britten: Seven Sonnets of Michelangelo;
B. Britten: Winter Words;

M. Ravel: Cinq mélodies populaires grecques

B. Bartok, Ludwig van Beethoven,  J. Brahms, Cl. Debussy, G. Enescu, G. Fauré, Fr. Liszt, W. A. Mozart, Fr. Schubert, R. Schumann, R. Strauss, H. Wolf, F. Donceanu, M. Ravel, Th. Rogalsky, Fl. Dimitriu, V. Petculescu, M. Negrea, C. Tăutu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tataie, de ce sunt războaie în lume?

Aveam vreo patru sau cinci ani când am înțeles ce este un război. La televizor era plin de filme de propagandă, iar la radio de piese de teatru, multe cu acțiunea în timpul celui de al Doilea Război Mondial.   În anii comunismului, am crescut, ca mai toată lumea din generația mea, cu bunicii. Ca orice copil, mă mai strâmbam când mâncarea avea alt gust, când în loc de smântânică era iaurt, sau când mai aveam de trecut printr-un fel de mâncare până să ajung la prăjituri. Bunica zicea atunci, cu accentul ei de peste Prut: „Îți cei osândă!“, iar bunicul a izbucnit la un moment dat:  “Eu am văzut om mort de foame!“. Uneori, bunicul mai pomenea cuvântul „război“, el fiind veteran, iar la radio auzisem despre conflictul dintre Iran și Irak. Înțelegeam că este ceva cumplit, distructiv, că oamenii omoară oameni, dar nu vedeam rațiunea din spatele unor astfel de acțiuni. L-am întrebat: „Tataie, de ce sunt războaie în lume?” Și a răspuns: „Pentru că oamenii se ceartă. Mă cert eu cu t...

Cinci locuri de meditație la Paris

Am trecut cu toții prin câteva săptămâni tensionate, în care am funcționat mai mult pe pilot automat, fără să știm cum va arăta viitorul apropiat. Astăzi, mi-am amintit că viața mea arăta cândva altfel și avea o puternică influență franceză. V-am promis că vă voi purta alături de mine prin muzeele și galeriile de artă ale Parisului, iar acum vreau să îmi respect această promisiune. Când simțeam nevoia unei „cure de frumusețe,” locul meu preferat era Musée d’Orsay. Deși Luvrul este impresionant, copleșitor prin diversitatea colecțiilor sale – de la începuturile civilizației până la impresionism – am simțit că la final de zi rămân în minte doar câteva imagini clare - Mona Lisa, lucrările lui Giotto sau Botticelli, și desigur, celebra Venus din Milo – și dureri de picioare. Muzeul este imens. În momentul în care treci pe lângă el ai impresia că nu se mai termină. Sunt 16 km de galerii de artă. În ultima mea zi la Paris, am ținut neapărat să revizitez  Muzeul Cluny , dedicat artei medi...

Un artist român la Paris

M-am întors după cele trei luni petrecute în capitala Franței, probabil cel mai relevant oraș pentru cultura și evoluția societății europene din ultimele trei secole. Pe cât de multă lumină are, pe atât de multe umbre ascunde Parisul. Am pătruns într-o comunitate de artiști independenți, unde mi-am găsit cu greu locul, întrucât majoritatea erau din alte zone stilistice și se ocupau în special de artele vizuale, iar eu sunt un muzician clasic în plină carieră și care lucrează la cel mai înalt nivel în România. Însă s-au conturat câteva colaborări și în acele circumstanțe   Organizarea recitalurilor în Franța a fost o provocare din mai multe motive. Când ajungi într-un loc nou, pe care abia începi să-l cunoști și unde știi că va trebui să te ridici la un anumit nivel, presiunea e imensă. Multe nopți au fost nedormite din această cauză. Am mai avut și ghinionul să ajung în perioada de concedii, iar graficul meu conținea activități exact în acel timp! Am descoperit destul de târziu că ...