Treceți la conținutul principal

Crowdfunding pentru opera La Serva Padrona. Un gest mic din partea ta, un pas important pentru succesul operei independente!

Opera este arta totală, unde muzica, teatrul, dansul și artele vizuale se împletesc pentru a crea o nouă experiență! Din dragoste pentru opera am realizat această producție pentru La Serva Padrona într-o variantă minimalist, dar din care nu lipsește absolut nimic și în care nivelul calitativ rămâne șa cele mai înalte standard.

Dorim să susținem trei spectacole în București în prima parte a anului (până la finalul lunii iunie) Scopul acestei campanii este de a finanța un singur spectacol, iar existența lui depinde de entuziasmul și de generozitatea ta.

O sumă mica oferită de tine, un pas mare către succesul operei independente!

Poți scana codul nostru aici 

Cea mai mica sumă care poate fi donată a fost stabilită la 2 euro, dar iată pachetul nostru de recompense: 

20 euro: îți vom mulțumi public pe site-ul nostrum (https://servapadrona.art/) și în anunțurile următorului spectacol (te rugăm, anunță-ne dacă preferi să rămâi anonim))

50 Euro: În afară de mențiune, îți vom oferi o sesiune online de canto

100 Euro: În afară de mențiune, îți vom oferi trei lecții online de canto

500 Euro: În afară de mențiune, îți vom oferi un recital online doar pentru tine și prietenii tăi (poți aduce oricâți în fața ecranului) șio sesiune de networking. 

Peste 500 de euro: tu decizi!



Sponsorizarea este, de asemenea, o soluție. Pentru aceea, te rugăm să ne contactezi la adresa asociatia.nirmal.art@gmail.com

Fii partenerul nostru!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eveniment muzical şi editorial: lansarea partiturii „Pomenire. Un Recviem Românesc” de Ştefan Niculescu

A XVII-a ediţie a Săptămânii Muzicii Contemporane a constituit prilejul lansării partiturii „Pomenire. Un recviem românesc” aparţinând compozitorului şi academicianului Ştefan Niculescu în foyerul sălii de concerte a Societăţii Române de Radiodifuziune, eveniment urmat de audiţia lucrării în interpretarea Orchestrei Naţionale Radio, a Corului Academic Radio (condus de Dan Mihai Goia) şi a basului Pompei Hărăşteanu sub bagheta tânărului dirijor Tiberiu Soare. Realizată în condiţii grafice deosebite într-o veritabilă ediţie de lux, lucrarea a fost întâmpinată cu entuziasm de colegii de breaslă ai autorului, aceştia salutând iniţiativa Editurii Academiei Române pentru care tipărirea partiturii reprezintă o premieră. La lansare au luat cuvântul autorul, compozitorii Liviu Dănceanu, Dan Dediu, muzicologii Despina Petecel Theodoru şi Laura Manolache precum şi dirijorii Horia Andreescu, Tiberiu Soare şi Dan Mihai Goia, aceştia fiind implicaţi direct în realizarea actului artistic. Compozito

La Serva Padrona joacă în deplasare la Craiova

Sâmbătă, 14 octombrie, la ora 19.00 spectacolul independent de operă La Serva Padrona se va juca pe scena Cercului Militar din Craiova în cadrul Festivalului Internațional Elena Teodorini organizat de Opera Română Craiova.   Nu am apucat în nici o postare din social media să mulțumesc acestei instituții pentru invitație și pentru întreg sprijinul pe care ni-l oferă pentru ca spectacolul să se desfășoare cu succes, dar o fac acum. Între timp, am acordat un interviu telefonic domnului Florin Firu pentru Radio România Acrualități, așa cum a făcut și regizorul spectacolului, Alexandru Pătrașcu aici . Deci jucăm în deplasare, iar scorul interviurilor este 1:1  Mai sunt încă bilete și se pot achiziționa online aici:  https://iticket.ro/event/ticket/la-serva-padrona Transcriu în următoarele rânduri gândurile împărtășite cu ascultătorii Radio România Actualități Radio România Actualități:  Festivalul internațional “Elena Teodorini”, organizat de Opera Română Craiova, propune sâmbăta viitoare,

Serghei Rahmaninov: Vecerniile Op. 37

Creaţia religioasă a lui Serghei Rahmaninov cuprinde Liturghia Sfântului Ioan Gură de Aur Op. 31 şi Vecerniile Op. 37, mărturii ale legăturii spirituale a compozitorului cu tradiţia ortodoxă rusă. Vecerniile sunt scrise în contextul obligaţiilor profesionale pe care Rahmaninov le avea în calitate de inspector  de muzică la Liceul nobiliar pentru fete din Moscova, poziţie în care trebuia să organizeze de evenimente muzicale pentru susţinerea materială a armatei ruse. Lucrarea fructifică cercetările realizate de compozitor sub îndrumarea lui Stepan Smolensky (căruia i-a şi dedicat acest opus), a manuscriselor de muzica religioasă rusească din secolele al X-lea, al XI-lea. Aceste cercetări se înscriu într-un curent de explorare a muzicii sacre ruse iniţiat de Ceaikovski. Vecerniile (de fapt muzica pentru Vecernie şi Utrenie ) au fost compuse în 1915 şi definitivate în doar două săptămâni, primind recunoaşterea criticilor şi a publicului şi, spre deosebire de Liturghie, acceptate