Treceți la conținutul principal

Direcționați 3,5% din impozit pentru cultură: Asociația Culturală "Nirmal Art" este organizatoarea spectacolului independent de operă LA SERVA PADRONA

 Formularele se pot depune sau trimite la ANAF până la data de 25 mai 2023

Dragi prieteni,

Vă mulțumim că ați fost alături de noi în anul 2022! Am luat avânt și am realizat câteva proiecte de care ne-am bucurat împreună.

Am făcut opera! Am pus în scenă spectacolul independent al anului 2022: La serva padrona în regia lui Alexandru Pătrașcu


Am făcut muzică de cameră și am susținut cauzele ecologice cu
Poveștile din pădurea fermecată

Am revenit și la lumea exotică, am adus artiști din insula Sulawesi la București și am organizat turneul Indonesian Scent

Am fost nominalizați la Gala Societății Civile pentru proiectul Respirăm împreună, desfășurat în 2021.

În acest an ne propunem să ajungem din ce în ce mai des la voi, să readucem în fața voastră opera La serva padrona și pregătim deja încă două producții muzicale.

Dar totul are costuri, iar contribuția voastră, oricât de mica, va sprijini activitatea noastră! Vă invităm să fiți în continuare partenerii noștri prin redirecționarea a 3,5% din impozitul pe venit către Asociația Culturală Nirmal Art. 

Formularele se trimit la ANAF sau in spatiul personal virtual de pe portalul ANAF doar până la data de 25 mai 2023.

Din activitățile noastre, menționăm: Gala muzicilor tradiționale, Festivalului Primăvara Spiritului, Turneul National Comorile Persiei, masterclassuri de canto, expozitii de pictură, conferințele Copacul vieții și Cultura Spiritului și multe concerte.














Puteți descărca formularul completat cu datele noastre de la linkurile de  mai jos

formular 230 digital

formular 230 clasic

#anaf #parteneri #sponsorizare #operaindependenta #cultura #opera #teatru

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare de dragoste : mai mult decât un concert, o experiență imersivă Belle Époque

  Într-o metropolă în care orchestrele tradiționale definesc agenda culturală prin stagiuni permanente și repertorii standardizate, concertul Scrisoare de dragoste de la Biserica Anglicană propune o experiență artistică diferită, translatând măiestria interpretativă intr-un concept inovator, ce depășește tiparele și convențiile lumii muzicii clasice. Pe 15 martie, vom călători în universul lui Mahler, cu toată   frumusețea efervescentă a romantismului și rafinamentul Belle Époque, într-un decor arhitectural al începutului de secol XX. Concertul „Scrisoare de dragoste” devine astfel o aventură multisenzorială în care muzica spune o poveste despre iubire, căutare spirituală și idealurile umane. Dacă marile săli de concerte impresionează prin amploare sonoră, concertul nostru surprinde esența subtilă a muzicii romantice și o aduce în intimitatea ascultătorului. Programul include selecțiuni din Simfonia nr. 4 și celebrul Adagietto din Simfonia nr. 5 de Gustav Mahler, lucrări ...

Valentine's sau Dragobete?

Sărbătoarea iubirii, sărbătoarea îndrăgostirii, cu rădăcini în Creștinismul timpuriu, ziua Sfântului Valentin, despre care se spune că era preot și căsătorea soldații romani în secret, a devenit un festival al cumpărăturilor în veritabilă competiție cu perioada Crăciunului. Dragobete are origini precreștine, iar legenda spune că era fiul Babei Dochia, iar obiceiurile au legătură cu logodna și cu sosirea primăverii. Astfel că două celebrări legate de întemeierea familiei, una creștină și una păgână, au devenit curse de shopping, imagini ale romantismului cu orice preț sau ale unei tradiții fabricate. Pe care să o alegem? Nici una! Pentru că iubirea nu este limitată la două zile pe an și nu este rezervată doar pentru cupluri. Profesorul meu de română din liceu comenta la un moment dat:   Iubirea despre care Dante a spus că "mișca Soarele și celelalte stele" nu este cea dintre Ion și Măria.  Pentru cei care încă nu și-au găsit „jumătatea”, nicio problemă! Nu este nevoi...

Când liniștea are subtitrare

Nu am putut funcționa niciodată în zgomot. Nu cel sonor — ci acel zgomot mental, difuz, apăsător, care vine dintr-o informare haotică, dintr-un flux de opinii mai tare decât realitatea însăși. Pentru mine, „normalitatea” nu a însemnat niciodată jurnalul de la ora 19. Obiceiul de a urmări știri sau talk-show-uri apare doar în prag de alegeri, în vreme de criză sau revoltă — Colectiv, Ordonanța 13, războiul din Ucraina. Diminețile mele încep, de ani buni, cu jurnale în franceză sau reportaje în germană. Nu e un simplu capriciu cultural, ci o necesitate profesională, iar conectarea la spațiul european — și mai ales francofon, în ultimii ani — e parte din munca mea și din identitatea mea de artist. Uneori încerc să gândesc în franceză, alteori în germană — în funcție de perioada de studiu sau de contextul în care lucrez. Dar mereu este vorba despre un alt nivel de înțelegere: mai adânc,  lucid, ancorat în sens. Serile se încheiau cu teatru radiofonic — un obicei de a adormi în compania...