Treceți la conținutul principal

Două viori, un pian și o meditație în matineu la Biblioteca Metropolitană Închiderea Festivalului Primăvara Spiritului


Sâmbătă, 30 martie 2019, ora 11, la Biblioteca Mihail Sadoveanu din București, Festivalul Primăvara Spiritului se va încheia cu un recital cameral însoțit de meditație. Festivalul este dedicat împlinirii a 96 de ani de la naşterea Maestrului Spiritual Shri Mataji Nirmala Devi, fondatoarea Sahaja Yoga.
Evenimentul va mai conține vizionare de film, networking, meditație.
Interpretează Sangit  Chamber Ensemble
Anne Marie  Ene – vioară
Avadhut Kasinadhuni – vioară
Cristina Popescu Stănești – pian

Intrarea este liberă.
Sintagma „Primavara Spiritului“ este o trimitere directă la renașterea spirituală, sau cea de a doua naștere, asa cum a fost descrisă în paginile Noului Testament prin citarea Mântuitorului însusi și care nu este altceva decât Realizarea Sinelui. Organizat pentru prima dată în anul 2016 in jurul datei de 21 martie, festivalul este dedicat zilei de naștere a maestrului spiritual Shri Mataji Nirmala Devi, fondatoarea Sahaja Yoga.  Data se suprapune și cu Anul Nou persan (Nawroz), un preambul al Paștelui creștin. Ediția din acest an a festivalului este realizată de Asociația Nirmal Art în Biblioteca Metropolitană București și Asociațiile Sahaja Yoga România
Shri Mataji Nirmala Devi este cea mai importantă personalitate spirituală a ultimelor secole. Începând din anul 1970, Shri Mataji Nirmala Devi a călătorit în întreaga lume pentru a da Realizarea Sinelui tuturor oamenilor, indiferent de naţionalitate, rasă, religie sau condiţie socială. Shri Mataji este prima, unica şi singura personalitate în istoria umanităţii, care a oferit Realizarea Sinelui în masă prin metoda Sahaja Yoga, revelată de Sfinţia Sa. Astfel, timp de 40 de ani, a susţinut nenumărate conferinţe publice, oferite tuturor oamenilor în mod gratuit. De învăţăturile sale au beneficiat sute de mii de oameni de pe tot globul, aceştia obţinând iluminarea fiinţei interioare şi ascensiunea spirituală completă. Căutătorii adevărului şi-au îmbunătăţit, prin practica metodei Sahaja Yoga, starea de sănătate fizică, mentală şi emoţională şi au obţinut echilibrul interior.
"Kundalini a fost descrisă cu mii de ani în urmă, însă acum a venit timpul să vedeți cum se manifestă la nivelul maselor de oameni. Şi aceasta este posibil pentru că a venit timpul înfloririi. La început, arborele are doar una sau două flori. Dar când este vremea să înflorească, bobocii se preschimbă în mii de flori. Acum este momentul." Shri Mataji Nirmala Devi
Sangit Chamber Ensemble - Între două lumi Termenul Sangit înseamnă muzică în limba sanscrită. Deşi relaţionarea muzicii de cameră europene cu spiritualitatea indiană ar putea părea improprie, există o explicaţie simplă pentru aceasta: muzica vine din Spirit (Atma în sanskrită), iar Spiritul este universal. Sangit Chamber Ensemble nu practică arta muzicii doar pentru valoarea sa estetică, ci, mai ales,  pentru cea spirituală.
Asociaţia  Culturală “Nirmal Art , CIF 34114212
asociatia.nirmal.art@gmail.com
http://nirmal-art.com
+40721433018
+40747068199

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dictatura morţii

Nu, nu este vorba de Coreea de Nord, nici de Statul Islamic, nici măcar de Mama Rusie. Nu este vorba nici despre masoni, Biserica Catolica,  sionişti, reptilieni şi alte trăsnăi din teoriile conspiraţiei. Vedem pe posturile TV un soi de justiţie. Cazuri de corupţie, trafic de influenţă, tot felul de ilegalităţi ai căror autori (prezumtivi) sunt cercetaţi, poate condamnaţi. Există şi un organism care se ocupă de acest lucru. Dar ce se întâmplă în cazul incompetenţei? Incompetenţa nu este ilegală. Lucrurile merg şnur în acest caz. Lipsa  de strategie decurge din lipsa de viziune, care, la rândul ei, decurge din lipsa de idealuri. Oamenii fără idealuri (idealurile nu se referă la realizări personale) sunt oameni morţi. Suntem conduşi de oameni morţi, carcase biologice funcţionând pe bază de impulsuri electromagnetice, umplute cu mici interese ridicate la rang de obiective strategice.  Morţii nu vor face nimic pentru că nu-şi pot imagina nimic mai mult decât propria lor experienţă

Dragă securistule,

Te cunosc de mult timp. M-ai vegheat încă de la concepţie. Mi-ai fost aproape şi ţi-am simţit ochiul vigilent în fiecare moment al vieţii mele, însă uneori situaţia ţi-a mai scăpat de sub control. Ţi-am simţit grija şi contribuţia la devenirea mea. Tu ai reuşit multe. Ai reuşit sa te strecori între soţ şi soţie, între frate si soră. Combini şi dezbini după bunul plac. Otrăveşti minţi şi suflete şi reuşeşti să-l faci şi pe un sfânt să se îndoiască de sine. Mi-ai fost coleg, învăţător, şef, amic, admirator, băgător în seamă, vecin, pisălog, hărţuitor. Ştiu ca nu ai vrut să-mi faci rău. Când eram mică, te interesau doar banii părinţilor mei. De asta de la 6 la 10 ani m-ai oprimat, m-ai descurajat, m-ai umilit şi ai pus graniţe creativităţii mele. De asta nu pedepseai pe copilul altui securist care aproape mă desfigurase. Tu ai fost permanent demonul care îmi descuraja părinţii. Tu le spuneai ca este o prostie să investească în proprii copii, lăsându-mă fără sprijin când aveam mai mare

Misconception, misunderstanding and mistrust in education

During the last 10 years I have observed a huge cultural difference in relation to education and its place in two parts of the world: India and the Western Europe. Whilst in India education is seen as a vehicle for the evolution of the individual and of society, in the western world, the younger generation feels oppressed by it. Romania is a special case, since we are in the Eastern Europe, and hasn’t yet recovered from 45 years of communism, so here we have a blend of everything. First of all, most of us don’t understand the meaning of the term holistically, and are usually only thinking about formal education: traditional school However, education starts in the first years of our lives, se soon as we begin to imitate our parent’s behaviour, language, or reactions. We learn how to talk, how to walk, how to eat and how to clean our bodies. We learn how to relate to other children or to the adults we meet. In life, actually nothing is taken for granted. As individuals, we are a product