Treceți la conținutul principal

Semnați această petiție: Către toate guvernele, ONU; UNESCO, universități și școli: declararea zilei de 21 martie "Ziua Shri Mataji Nirmala Devi"



Începând cu anul 1970, Shri Mataji Nirmala Devi a călătorit în întreaga lume pentru a da Realizarea Sinelui tuturor oamenilor indiferent de rasă sau religie şi a susţinut mii de conferinţe publice gratuite. Shri Mataji este singura personalitate din  istoria spiritualităţii care a oferit experienţa Realizării Sinelui în masă prin metoda Sahaja Yoga. De învăţăturile sale au beneficiat sute de mii de oameni din întreaga lume, experimentând echilibrul interior şi îmbunătăţirea stării de sănătate, astfel obţinând o ascensiune spirituală completă.
Realizarea Sinelui trezeşte în interiorul nostru energia primordială Kundalini, un potenţial spiritual înnăscut. Este un proces spontan, iar Shri Mataji a subliniat că această trezire nu poate fi cumpărată. Toate sesiunile de Sahaja Yoga sunt absolut gratuite şi susţinute de voluntarii locali din toată lumea. 

Pe lângă Sahaja Yoga, care este acum stabilizată în mai mult de 100 de ţări, Shri Mataji a întemeiat organizaţii non-guvernamentale pentru femei şi copii săraci, mai multe şcoli internationale care au o programă holistică, centre de sănătate şi cercetare, oferind tratament gratuit prin metoda Sahaja Yoga,precum şi Academii de artă pentru a reînsufleţi aptitudinile pentru muzică şi dans clasic şi pentru artele plastice.
Shri Mataji şi-a dedicat viaţa umanităţii, transformând vieţile oamenilor la nivel global. A considerat că este dreptul înnăscut al fiecărei fiinţe umane de a-şi primi Realizarea Sinelui. Shri Mataji a părăsit corpul fizic la data de 23 februarie 2011. În onoarea sa şi a muncii sale nobile, dorim să declarăm ziua sa de naştere, 21 martie, ca „Ziua Shri Mataji Nirmala Devi”.

Luaţi-vă Realizarea Sinelui şi distribuiţi această sursă de bucurie din interiorul vostru cu ceilalţi. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dictatura morţii

Nu, nu este vorba de Coreea de Nord, nici de Statul Islamic, nici măcar de Mama Rusie. Nu este vorba nici despre masoni, Biserica Catolica,  sionişti, reptilieni şi alte trăsnăi din teoriile conspiraţiei. Vedem pe posturile TV un soi de justiţie. Cazuri de corupţie, trafic de influenţă, tot felul de ilegalităţi ai căror autori (prezumtivi) sunt cercetaţi, poate condamnaţi. Există şi un organism care se ocupă de acest lucru. Dar ce se întâmplă în cazul incompetenţei? Incompetenţa nu este ilegală. Lucrurile merg şnur în acest caz. Lipsa  de strategie decurge din lipsa de viziune, care, la rândul ei, decurge din lipsa de idealuri. Oamenii fără idealuri (idealurile nu se referă la realizări personale) sunt oameni morţi. Suntem conduşi de oameni morţi, carcase biologice funcţionând pe bază de impulsuri electromagnetice, umplute cu mici interese ridicate la rang de obiective strategice.  Morţii nu vor face nimic pentru că nu-şi pot imagina nimic mai mult decât propria lor experienţă

Dragă securistule,

Te cunosc de mult timp. M-ai vegheat încă de la concepţie. Mi-ai fost aproape şi ţi-am simţit ochiul vigilent în fiecare moment al vieţii mele, însă uneori situaţia ţi-a mai scăpat de sub control. Ţi-am simţit grija şi contribuţia la devenirea mea. Tu ai reuşit multe. Ai reuşit sa te strecori între soţ şi soţie, între frate si soră. Combini şi dezbini după bunul plac. Otrăveşti minţi şi suflete şi reuşeşti să-l faci şi pe un sfânt să se îndoiască de sine. Mi-ai fost coleg, învăţător, şef, amic, admirator, băgător în seamă, vecin, pisălog, hărţuitor. Ştiu ca nu ai vrut să-mi faci rău. Când eram mică, te interesau doar banii părinţilor mei. De asta de la 6 la 10 ani m-ai oprimat, m-ai descurajat, m-ai umilit şi ai pus graniţe creativităţii mele. De asta nu pedepseai pe copilul altui securist care aproape mă desfigurase. Tu ai fost permanent demonul care îmi descuraja părinţii. Tu le spuneai ca este o prostie să investească în proprii copii, lăsându-mă fără sprijin când aveam mai mare

Misconception, misunderstanding and mistrust in education

During the last 10 years I have observed a huge cultural difference in relation to education and its place in two parts of the world: India and the Western Europe. Whilst in India education is seen as a vehicle for the evolution of the individual and of society, in the western world, the younger generation feels oppressed by it. Romania is a special case, since we are in the Eastern Europe, and hasn’t yet recovered from 45 years of communism, so here we have a blend of everything. First of all, most of us don’t understand the meaning of the term holistically, and are usually only thinking about formal education: traditional school However, education starts in the first years of our lives, se soon as we begin to imitate our parent’s behaviour, language, or reactions. We learn how to talk, how to walk, how to eat and how to clean our bodies. We learn how to relate to other children or to the adults we meet. In life, actually nothing is taken for granted. As individuals, we are a product