Treceți la conținutul principal

Ziua "Shri Mataji Nirmala Devi" la Tinerimea Română

Duminică, 22 martie începând cu ora 18:00, în sala de concerte a Centrului Național de Artă Tinerimea Română, va avea loc programul public dedicat personalităţii Maestrului Spiritual Shri Mataji Nirmala Devi. 


    "Gloria"de Händel pentru Gloria Mamei


Din program:
 "Gloria in excelsis Deo" de G. Fr. Händel, descrierea metodei Sahaja Yoga, proiecţii de film, experimentul Realizării Sinelui şi recitaluri de muzică clasică indiană. 






Interpretează:

Sangit Chamber Ensemble
- Anne Marie Ene - vioara, vioara indiana
- Avadhut Kasinadhuni - vioara, tabla
- Cleopatra David - soprana
- Miron Vasilescu - pian
- Dominic Nedelcu - contrabas (invitat)

Victor Beliciu - sitar

Mihai Lupoaie - voce, harmonium


Intrarea este liberă

Adresa: CENTRUL NATIONAL DE ARTA „TINERIMEA ROMÂNA” Bd. Schitu Măgureanu Nr.4, sector 5

Începând din anul 1970, Shri Mataji Nirmala Devi a călătorit în întreaga lume pentru a da Realizarea Sinelui tuturor oamenilor, indiferent de naţionalitate, rasă, religie sau condiţie socială.
Shri Mataji este prima, unica si singura personalitate in istoria umanităţii care a oferit Realizarea Sinelui în masă prin metoda Sahaja Yoga, relevată de Sfinţia Sa. Astfel, timp de 40 de ani, a susţinut nenumărate conferinţe publice, oferite tuturor oamenilor în mod gratuit. De învăţăturile sale au beneficiat sute de mii de oameni de pe tot globul, obţinând iluminarea fiinţei interioare şi ascensiunea spirituală completă. Căutătorii adevărului, şi-au îmbunătăţit, prin practica metodei Sahaja Yoga, starea de sănătate fizică, mentală şi emoţională şi au atins echilibrul interior.
Kundalini, energia primordiala de natură maternă, aflată la baza coloanei vertebrale în osul sacru, se trezeşte in mod spontan în timpul experienţei Realizării Sinelui. Shri Mataji a susţinut ca aceasta trezire este un proces viu şi spontan şi un drept înnăscut, care nu poate fi cumpărat. Toate sesiunile de Sahaja Yoga sunt absolut gratuite şi sunt susţinute de voluntari locali din întreaga lume, în mai mult de 100 de ţări.
Shri Mataji şi-a dedicat viaţa umanităţii, a întemeiat organizaţii nonguvernamentale pentru mame sărace şi copii orfani, şcoli internaţionale cu o complexa programă holistică. Totodată, a fondat centre de sănătate şi de cercetare în domeniul sănătaţii, în care se folosesc şi sunt oferite tratamente gratuite prin metoda Sahaja Yoga, precum şi o Academie de Artă care revitalizează si reînsufleţeşte aptitudinile pentru muzică, dans şi artele plastice.
În tot acest timp, Realizarea Sinelui şi practica Sahaja Yoga au transformat pas cu pas vieţile oamenilor la nivel global. 
În onoarea Sa, dorim sa declaram ziua de 21 Martie, ziua sa de nastere, „ Ziua Internationala Shri Mataji Nirmala Devi”.

https://secure.avaaz.org/en/petition/All_Governments_UN_UNESCO_Schools_University_Colleges_To_declare_March_21st_as_Shri_Mataji_Nirmala_Devi_Day/?sBdKkeb

Cu această ocazie auspicioasă, publicul este invitat în data de 22 martie 2015, la un program în care să experimenteze bucuria Realizării Sinelui. Programul va conţine şi momente de muzică clasică şi indiană susţinute de artişti profesionişti practicanţi Sahaja Yoga.
Primiți Realizarea Sinelui și dăruiți mai departe această sursă de bucurie din interiorul vostru!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Eveniment muzical şi editorial: lansarea partiturii „Pomenire. Un Recviem Românesc” de Ştefan Niculescu

A XVII-a ediţie a Săptămânii Muzicii Contemporane a constituit prilejul lansării partiturii „Pomenire. Un recviem românesc” aparţinând compozitorului şi academicianului Ştefan Niculescu în foyerul sălii de concerte a Societăţii Române de Radiodifuziune, eveniment urmat de audiţia lucrării în interpretarea Orchestrei Naţionale Radio, a Corului Academic Radio (condus de Dan Mihai Goia) şi a basului Pompei Hărăşteanu sub bagheta tânărului dirijor Tiberiu Soare. Realizată în condiţii grafice deosebite într-o veritabilă ediţie de lux, lucrarea a fost întâmpinată cu entuziasm de colegii de breaslă ai autorului, aceştia salutând iniţiativa Editurii Academiei Române pentru care tipărirea partiturii reprezintă o premieră. La lansare au luat cuvântul autorul, compozitorii Liviu Dănceanu, Dan Dediu, muzicologii Despina Petecel Theodoru şi Laura Manolache precum şi dirijorii Horia Andreescu, Tiberiu Soare şi Dan Mihai Goia, aceştia fiind implicaţi direct în realizarea actului artistic. Compozito

La Serva Padrona joacă în deplasare la Craiova

Sâmbătă, 14 octombrie, la ora 19.00 spectacolul independent de operă La Serva Padrona se va juca pe scena Cercului Militar din Craiova în cadrul Festivalului Internațional Elena Teodorini organizat de Opera Română Craiova.   Nu am apucat în nici o postare din social media să mulțumesc acestei instituții pentru invitație și pentru întreg sprijinul pe care ni-l oferă pentru ca spectacolul să se desfășoare cu succes, dar o fac acum. Între timp, am acordat un interviu telefonic domnului Florin Firu pentru Radio România Acrualități, așa cum a făcut și regizorul spectacolului, Alexandru Pătrașcu aici . Deci jucăm în deplasare, iar scorul interviurilor este 1:1  Mai sunt încă bilete și se pot achiziționa online aici:  https://iticket.ro/event/ticket/la-serva-padrona Transcriu în următoarele rânduri gândurile împărtășite cu ascultătorii Radio România Actualități Radio România Actualități:  Festivalul internațional “Elena Teodorini”, organizat de Opera Română Craiova, propune sâmbăta viitoare,

Serghei Rahmaninov: Vecerniile Op. 37

Creaţia religioasă a lui Serghei Rahmaninov cuprinde Liturghia Sfântului Ioan Gură de Aur Op. 31 şi Vecerniile Op. 37, mărturii ale legăturii spirituale a compozitorului cu tradiţia ortodoxă rusă. Vecerniile sunt scrise în contextul obligaţiilor profesionale pe care Rahmaninov le avea în calitate de inspector  de muzică la Liceul nobiliar pentru fete din Moscova, poziţie în care trebuia să organizeze de evenimente muzicale pentru susţinerea materială a armatei ruse. Lucrarea fructifică cercetările realizate de compozitor sub îndrumarea lui Stepan Smolensky (căruia i-a şi dedicat acest opus), a manuscriselor de muzica religioasă rusească din secolele al X-lea, al XI-lea. Aceste cercetări se înscriu într-un curent de explorare a muzicii sacre ruse iniţiat de Ceaikovski. Vecerniile (de fapt muzica pentru Vecernie şi Utrenie ) au fost compuse în 1915 şi definitivate în doar două săptămâni, primind recunoaşterea criticilor şi a publicului şi, spre deosebire de Liturghie, acceptate