Treceți la conținutul principal

Ziua "Shri Mataji Nirmala Devi" la Tinerimea Română

Duminică, 22 martie începând cu ora 18:00, în sala de concerte a Centrului Național de Artă Tinerimea Română, va avea loc programul public dedicat personalităţii Maestrului Spiritual Shri Mataji Nirmala Devi. 


    "Gloria"de Händel pentru Gloria Mamei


Din program:
 "Gloria in excelsis Deo" de G. Fr. Händel, descrierea metodei Sahaja Yoga, proiecţii de film, experimentul Realizării Sinelui şi recitaluri de muzică clasică indiană. 






Interpretează:

Sangit Chamber Ensemble
- Anne Marie Ene - vioara, vioara indiana
- Avadhut Kasinadhuni - vioara, tabla
- Cleopatra David - soprana
- Miron Vasilescu - pian
- Dominic Nedelcu - contrabas (invitat)

Victor Beliciu - sitar

Mihai Lupoaie - voce, harmonium


Intrarea este liberă

Adresa: CENTRUL NATIONAL DE ARTA „TINERIMEA ROMÂNA” Bd. Schitu Măgureanu Nr.4, sector 5

Începând din anul 1970, Shri Mataji Nirmala Devi a călătorit în întreaga lume pentru a da Realizarea Sinelui tuturor oamenilor, indiferent de naţionalitate, rasă, religie sau condiţie socială.
Shri Mataji este prima, unica si singura personalitate in istoria umanităţii care a oferit Realizarea Sinelui în masă prin metoda Sahaja Yoga, relevată de Sfinţia Sa. Astfel, timp de 40 de ani, a susţinut nenumărate conferinţe publice, oferite tuturor oamenilor în mod gratuit. De învăţăturile sale au beneficiat sute de mii de oameni de pe tot globul, obţinând iluminarea fiinţei interioare şi ascensiunea spirituală completă. Căutătorii adevărului, şi-au îmbunătăţit, prin practica metodei Sahaja Yoga, starea de sănătate fizică, mentală şi emoţională şi au atins echilibrul interior.
Kundalini, energia primordiala de natură maternă, aflată la baza coloanei vertebrale în osul sacru, se trezeşte in mod spontan în timpul experienţei Realizării Sinelui. Shri Mataji a susţinut ca aceasta trezire este un proces viu şi spontan şi un drept înnăscut, care nu poate fi cumpărat. Toate sesiunile de Sahaja Yoga sunt absolut gratuite şi sunt susţinute de voluntari locali din întreaga lume, în mai mult de 100 de ţări.
Shri Mataji şi-a dedicat viaţa umanităţii, a întemeiat organizaţii nonguvernamentale pentru mame sărace şi copii orfani, şcoli internaţionale cu o complexa programă holistică. Totodată, a fondat centre de sănătate şi de cercetare în domeniul sănătaţii, în care se folosesc şi sunt oferite tratamente gratuite prin metoda Sahaja Yoga, precum şi o Academie de Artă care revitalizează si reînsufleţeşte aptitudinile pentru muzică, dans şi artele plastice.
În tot acest timp, Realizarea Sinelui şi practica Sahaja Yoga au transformat pas cu pas vieţile oamenilor la nivel global. 
În onoarea Sa, dorim sa declaram ziua de 21 Martie, ziua sa de nastere, „ Ziua Internationala Shri Mataji Nirmala Devi”.

https://secure.avaaz.org/en/petition/All_Governments_UN_UNESCO_Schools_University_Colleges_To_declare_March_21st_as_Shri_Mataji_Nirmala_Devi_Day/?sBdKkeb

Cu această ocazie auspicioasă, publicul este invitat în data de 22 martie 2015, la un program în care să experimenteze bucuria Realizării Sinelui. Programul va conţine şi momente de muzică clasică şi indiană susţinute de artişti profesionişti practicanţi Sahaja Yoga.
Primiți Realizarea Sinelui și dăruiți mai departe această sursă de bucurie din interiorul vostru!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dictatura morţii

Nu, nu este vorba de Coreea de Nord, nici de Statul Islamic, nici măcar de Mama Rusie. Nu este vorba nici despre masoni, Biserica Catolica,  sionişti, reptilieni şi alte trăsnăi din teoriile conspiraţiei. Vedem pe posturile TV un soi de justiţie. Cazuri de corupţie, trafic de influenţă, tot felul de ilegalităţi ai căror autori (prezumtivi) sunt cercetaţi, poate condamnaţi. Există şi un organism care se ocupă de acest lucru. Dar ce se întâmplă în cazul incompetenţei? Incompetenţa nu este ilegală. Lucrurile merg şnur în acest caz. Lipsa  de strategie decurge din lipsa de viziune, care, la rândul ei, decurge din lipsa de idealuri. Oamenii fără idealuri (idealurile nu se referă la realizări personale) sunt oameni morţi. Suntem conduşi de oameni morţi, carcase biologice funcţionând pe bază de impulsuri electromagnetice, umplute cu mici interese ridicate la rang de obiective strategice.  Morţii nu vor face nimic pentru că nu-şi pot imagina nimic mai mult decât propria lor experienţă

Dragă securistule,

Te cunosc de mult timp. M-ai vegheat încă de la concepţie. Mi-ai fost aproape şi ţi-am simţit ochiul vigilent în fiecare moment al vieţii mele, însă uneori situaţia ţi-a mai scăpat de sub control. Ţi-am simţit grija şi contribuţia la devenirea mea. Tu ai reuşit multe. Ai reuşit sa te strecori între soţ şi soţie, între frate si soră. Combini şi dezbini după bunul plac. Otrăveşti minţi şi suflete şi reuşeşti să-l faci şi pe un sfânt să se îndoiască de sine. Mi-ai fost coleg, învăţător, şef, amic, admirator, băgător în seamă, vecin, pisălog, hărţuitor. Ştiu ca nu ai vrut să-mi faci rău. Când eram mică, te interesau doar banii părinţilor mei. De asta de la 6 la 10 ani m-ai oprimat, m-ai descurajat, m-ai umilit şi ai pus graniţe creativităţii mele. De asta nu pedepseai pe copilul altui securist care aproape mă desfigurase. Tu ai fost permanent demonul care îmi descuraja părinţii. Tu le spuneai ca este o prostie să investească în proprii copii, lăsându-mă fără sprijin când aveam mai mare

Misconception, misunderstanding and mistrust in education

During the last 10 years I have observed a huge cultural difference in relation to education and its place in two parts of the world: India and the Western Europe. Whilst in India education is seen as a vehicle for the evolution of the individual and of society, in the western world, the younger generation feels oppressed by it. Romania is a special case, since we are in the Eastern Europe, and hasn’t yet recovered from 45 years of communism, so here we have a blend of everything. First of all, most of us don’t understand the meaning of the term holistically, and are usually only thinking about formal education: traditional school However, education starts in the first years of our lives, se soon as we begin to imitate our parent’s behaviour, language, or reactions. We learn how to talk, how to walk, how to eat and how to clean our bodies. We learn how to relate to other children or to the adults we meet. In life, actually nothing is taken for granted. As individuals, we are a product